2012. augusztus 23., csütörtök

Nos meghoztam az első részt , remélem tetszeni fog : ) Jó olvasást 


Bevezető : 


Henriett Farkson egy egyszerű lány volt aki Londonban élt. 16 évesen veszítette el az édesapját, pár 

hónappal ezelőtt. Szerette a zenét, és szeretett az egyetlen macskájával játszani Hanry-vel, akit még

 15 évesen az édesapjától kapott születésnapjára. Mint minden tini ő is rajongott a ' One Direction ' együttesért, 

de főleg az egyik bandatag volt a kedvence, Harry Styles. Nem plakátolta ki a szobája falát a fényképeivel, 

neki elég volt egy, mit mindig a pénztárcájában hordott. Ő nem készített "szentélyt" számára, hisz ő nem 

 isteniteni akarta, és nem is nagyon az ő világa volt a csillogás. A barátai szerint nagyon visszahúzódó lány 

volt, alig volt barátja. A beceneve ' Smile Girl' [ mosolygós lány ] volt, nevetett mindenen , jó volt a humor

 érzéke. De most már nem nevetett annyit, ritkán mosolygott. Elveszítette a fényt az életében, és nem volt 

támasza, mivel nem volt felhőtlen a kapcsolata az édesanyjával , Abby Farksonnal.

Henriett szemszöge : 

- Hol a csudában van az egyetlen fésűm ebben a vacak házban ? dühöngtem magamban.. Itt nem lehet 

semmit sem megtalálni.. Erre most ez a vacak telefon is csörög.. Hol lehet. . Á megvan .. Adison hív..

- Szia A.D. miújság ? Kérdeztem..

- Hen el kell jönnöd a pénteki koncertjükre... visította a telefonba....

- De kiknek ? és távol tartottam a fülemtől a telefont..

- A ONE DIRECTIONNAK . . . ordította . . . El kell jönnöd ! . . . Lécci . . .

- Nem tudom A.D. . . . 

- Ott lesz Harry is. . . Könyörögte

- Jó rendben... És mikortól lesz? Tudakozódtam mivel aludnom is kell nem ? Bár elég gagyin hangozhat, 

mert éppen a nyári szünet elején vagyunk még. . .  

- Hé figyelsz rám ? Ez a rikító hang rántott vissza a valóságba.. 

- Ne haragudj eltöprengtem . . . Mikor is lesz akkor a koncert ? . . . 

- Te nem változol. . . ööö . . . 9- órától . . . De megvettem már az első sorba szóló jegyeket 

- Igen, persze mivel te Zayn Malik barátnője vagy.... 

- Nem tehetek róla ha én tetszettem meg neki. . . Dicsekedett

- Hohó .... Még most fogsz vele találkozni elsőként... Nevettem ...

- Igaz... Az első benyomás az mindig fontos . . . 

- De aztán engem nehogy elhanyagolj . . . 

- Á nem dehogy is ... Nevetett 

- Rendben A.D. . . Ne haragudj most mennem kell . . . Szia Puszi A.D. 

- Szia... : ]

Akkor pénteken fel fognak lépni . . . Itt lesz életnagyságban Harry Styles . . . És ahogy ismerem A.D. V.I.P 

jegyeket is szerezni fog . . .

2 megjegyzés:

  1. Az ígéretem teljesítve, elolvastam. És nagyon megtetszett! Már az első rész! Kíváncsi vagyok! Már várom, hogy mi fog ebből kisülni.! És lessz egy rendszeres olvasód szerény személyemben.:$ ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szépen nagyon aranyos vagy : ) Már rakom is a második részt ; ) ♥

    VálaszTörlés