2012. szeptember 16., vasárnap

§ Nem akarnál velem eljönni a nagynénimhez, Cardiff-ba?


Fú már az 1300-at keretünket is átléptük.. Gyerekek, nagyon fel tudjátok dobni a napomat; ) Nagyon Köszönöm azoknak, akik visszatérve és újonnan is olvassák a blogom. Tegnap érkezett a fejezethez komment: ) Köszönöm tényleg azoknak akik kommentelgetnek a történeteimhez, mert csak így tudom, hogy milyen is lett.. De nem is húzom az időtöket itt az új rész: ) Jó olvasást

„Nem akarnál velem eljönni a nagynénimhez, Cardiff-ba?”



 Még egy kicsit beszélgettem a fiukkal, majd úgy ők 3-4 fele elmentek, mert menniük kellett a stúdióba. Nem sokkal később Adison felhívott, hogy át akar jönni, hát mondtam, hogy Oké. Talán lehet, hogy összejön a dolog, de lehet, hogy nem. A buli időpontját még Niall-ék sem tudják, mivel, hogy azt hiszem nekik még lesz egy két fellépésük. Hirtelen hallottam, hogy csengetnek. Biztos, hogy Adison jött meg. Odamentem, hogy kinyissam az ajtót, de egy rendőrrel találtam magam szembe. Most meg mi van?

-          Jó napot. Ön Mrs. Farkson lánya? – kérdezte nagy komoran.
-          Igen. - mondtam
-          Az édesanyját ma estére bent tartjuk. – mondta komoran.

Hogy mi van? Talán karamboloztak? Vagy lehet, hogy már megint iszik és drogozik anya? Nem az nem lehet. Már vagy 2 éve nem vett italt a kezébe, még csak nem is dohányzott.

-          De miért? – kérdeztem megdöbbenve
-          Ittasan vezetett. – mondta. Ezt nem hiszem el . hogy ittasan vezetett volna ? Ennek a pasasnak elment a józan esze?
-          Ez most valami vicc? – kérdeztem
-          Nem halálosan komolyan beszélek. – mondta egy fanyar mosollyal majd a kezembe nyomott egy cetlit.
-          Ezt majd fizesse be a rendőrségen. A viszont látásra. – mondta majd leballagott a kocsijához.

Most tényleg megbírságolták anyámat? 2 éve nem ivott, és most meg elkapták ittas vezetésért. Ez már nem igaz. Megint csengettek, majd most Adison lépett be az ajtónkon. Egyből észrevette a hangulatváltozásomat majd a tekintete a sárga cetlire esett.

-          Szia Hen. Az meg mi? – kérdezte nevetve.
-          Bírság..- mondtam a fogam közt szűrve.
-          Talán nem hoztál el egy blokkot? Vagy talán átmentél a piroson? – kérdezte. Egyáltalán nem volt vicces, és Adison nem a humorairól a híres.
-          Nem az enyém, ha nem az anyámé. – Morogtam. Láttam, hogy lefagy az arcáról a mosoly.
-          Miért? – kérdezte, majd kikapta a kezemből a cetlit, és elkezdte hangosan felolvasni.
-          Igen, igen, igen. Ez unalmas. Abby Farkson-t gyorshajtásért és ittas vezetésért megbírságolom.. Denis felügyelő. Anyád iszik? – kérdezte hirtelen A.D. Fagyos pillantást lövelltem felé.
-          Én is úgy tudtam, hogy már 2 éve leállt vele. - mondtam sziszegve. Adison letette a sárga cetlit a konyhapultra, majd leültetett a nappaliba a kanapéra.
-          Gondolom, hogy azért vett megint italt a kezébe, mert csúnyán összevesztetek. Tényleg ki volt az a Martino, vagy Marcino? Már nem is emlékszem.
-          Egyébként Martino és egy hülye olasz pasas. Bezzeg kapcsolatot tudd teremteni ezzel az undorító sármos buzival.. De, az már kicsit sem érdekli, hogy ezt a bírságot nekem kell kifizetnem és nem neki.
-          Szóval anyukádnak van, egy úgy mondom „szeretője”? – kérdezte A.D
-          Hát ezek szerint. – mondtam szomorúan.
-          Figyelj Henriett. – kezdett bele Adison. – Nem akarnál velem eljönni a nagynénimhez, Cardiff-ba?

Cardiffba? Alesha nagynénijéhez?

-          És mikor? – kérdeztem elhűlve
-          Úgy 2 hét múlva. – mondta majd elkezdte kapcsolgatni a csatornákat.
-          Meddig akarsz ott maradni? És hogy - hogy elmész?
-          Hát nem is tudom talán egy hétig. És hogy miért? Mert már rég láttam, és egy picit el akarok menni Londonból. – Mondta A.D
-          Zayn miatt..- nem kérdeztem, mert tudtam rá a választ.
-          Igen. - Képzeld Alisha nagynénim szakított Robin-nal.
-          Robin? – kérdeztem meglepődve. – Nem Ralfel járt? - kérdeztem megdöbbenve.
-          De, de utána összevesztek és összejött Robin-nal. Robin-tól lett egy gyereke, most akartak össze házasodni, csak Robin azt állítja, hogy Alesha megcsalta, így ott hagyta Alesha-t Ivonne-l.
-          Ki az, az Ivonne?
-          Hát a lánya, te hülye. – mondta A.D nevetve..
-          Jah. És hány éves? – kérdeztem.
-          Hát szerintem, egy lesz. – Mondta A.D
-          Az szép. És csak úgy megfogta magát itt hagyott csapot, papot és elment. Ez komoly.
-          Az..
-          Szóval akkor elmész Alesha hoz.
-          Igen és szeretném, ha te is velem jönnél. – mondta A.D majd nagy szemekkel nézett rám.

Hát akkor kútba bent a tervem. Holnap hívhatom is fel a fiukat, hogy nem lesz jó a terv. Tudtam, hogy ha most sínen vagyunk valami kis probléma fog jönni és mehet minden a kukába. És hát nem ez lett? Jött egy probléma. Adison az, az agyafúrt ötlete támadt, hogy nem is tudom, 2 év után csak úgy elmegy Cardiff-ba Alesha nagynénijéhez, mert ő meg akarja látogatni a kis Ivonne-t.

-          Na, akkor eljössz velem? – kérdezte.
-          Még nem tudom A.D. – válaszoltam mosolyogva.

Ha majd elmegy A.D akkor majd felhívom Zayn-t, hogy valami más ötletet kellene kitalálni, arra, hogy újból végre egypár lehessenek. De nehéz ez az egész, de most végképp nem adhatom fel, valahogy csak össze kellene őket hozni. Ha már ez a buli nem is lett jó ötlet, csak kitalálunk együtt valamit. Hátha Liam-nek van valami jó ötlete. Gondolom, ő sem nagyon bírja már Zayn örökös nyavalygásait, és bevallom én se Adison-ét. És ha mi nem hozzuk őket össze, akkor én biztos, hogy kifutok a világból. 

2 megjegyzés: