2012. augusztus 26., vasárnap

Már megis hoztam az új részt : ) Nem nagyon kommentelgettek , de a látogatotságnak nagyon örülök : ) Már túlléptem a 100 látogatót is : ) Tényleg köszönöm mindenkinek aki visszatérően olvassa a blogomat : ) Szerintem egy kicsikét rövid lett, de kell ilyen is . :) Nem is fárasztalak titeket tovább. Jó olvasást : )

" V.I.P színpadra szóló jegyeket szereztem " 


Egy hangos csörrenésre keltem fel. Ez a csengőnk , jutott eszembe. Kipattantam a kanapéból és megláttam A.D. ragyogó arcát.
- Szia A.D. Hogy kerülsz te ide? - kérdeztem ásítva. - Még csak 7 óra van. - És azonnal leesett.
- Igen 7 óra a koncert. - Mondta nekem betűzve mint aki egy elme roggyantnak beszélne.
- Uhh, tényleg. Nem vagyok hülye csak elaludtam. . Mondtam neki sértődötten.
- Hmm . Mi ez az isteni illat ? Nem baj ha megkóstolom? - És szó nélkül megtámadta a konyhát.
- Persze . - Mondtam nevetve
- Ez isteni. Mondta teli szájjal kis idő múlva. 
- És milyen volt Zayn-el ? 
- Nagyon jó. - Mondta nevetve. - De csak egy órát tudtam vele lenni, mert próbálniuk kelett. - Mondta , de ezt már szomorkásan.
- Értem. Figyelj ha végeztél megmutatom, hogy milyen ruhákat állítottam össze . 
- Rendben. 

10 perc elteltével

- Mehetünk. - és büfögött egyet.
- Egészségedre. - mondtam mosolyogva
- Kösz Hen. Tényleg nagyon finom volt. 
Felmentünk a szobámba és elővettem a ruháimat.
- Nah ? - kérdeztem.
- Vedd fel, hogy jobban lássam. - mondta komolyan.
Felvettem a ruhát a kiegészítőket és a cipőmet. Pár hosszú perc múlva végre megszólalt.
- Sportos , laza , elegáns. A converse cipőd irtóra tetszik.. Nézett rám csillogó szemmel.
- Hehe nem kapod meg. Kiöltötte rám a nyelvét 
- Nos jöhet a smink. Én bementem a fürdőbe míg ő az én szobámban sminkelte magát . Leheletnyi sminket tettem fel. Csak most még barna szemceruzával is kihúztam halványan a szemem. Egyszerű de nagyszerű.Majd amikor a tükörbe néztem rájöttem, hogy fázni fogok így. Jobb oldalra a szárítóra esett a szemem is azonnal felvettem az egyik pulóveremet. Kimentem és amit kint láttam..
- Azta A.D.. te aztán ki cicomáztad magad. 
Egy bézs térd fölötti majdnem tütü szerű micsoda volt rajta, egy tűsarkúval amiben már előre látom, hogy nem tud majd hazajönni. Kihúzta a szemét, műszempillákat ragasztott magára, úgy nézett ki mint egy Barbie baba.
- Te meg jó sportos lettél.
- Szeretem az egyszerű dolgokat - nevettem .

-Gyere ide egy picit.- Szólalt meg hirtelen. Ja igen persze az elkenődött spirál maradványait takarította el. 
- Mennyi az idő A.D. ? Kéredztem pár perc múlva.
- 10 perc múlva 20 óra.. mondtam izgatottan.
- Hát ez remek. pillangók vannak a gyomromban A.D - mondtam remegve..
- Nyugi Hen. Én is izgatott vagyok nagyon. 
- És a jegyek ugye megvannak már ? idegeskedtem .
- Igen meg . 
- Akkor jó . Na milyen vagyok ? és a végén egy stílusos sapit raktam fel.
- Nagyon lezser..- mondta grimaszt vágva.
- A tiéd meg giccses - mondtam és kinyújtottam rá a nyelvem.

Szóval eljött ez a pillanat is.. Még régen álmodoztam csak, hogy egyszer a One Direction-nel fogok találkozni, vagy, hogy majd beszélni is fogok velük. De még jobban nem hittem, hogy a barátnőm Adison Limet egyszer valaha is járni fog Zayn Malik-kal. Nagyon furcsa érzés, ha már kimegyek az utcára és az emberek kidülledt szemekkel nézegetnek.. De még jobban furcsállom, hogy olyanok köszönnek akiket abszolúte nem ismerek. Világ életemben énekelni akartam , ezt még A.D. sem tudja rólam. Emlékszem mindig apának énekeltem a kedvenc dalát a "Sweet Dreams"-t. Anya meg még azért is leszidd , hogyha egy ritmust dúdolok. . Sosem szeretett , és most még jobban elhidegültünk egymástól, apa halála után. Sosem fogok már az a mosolygós lány lenni aki voltam, de ugyanaz a Hen maradtam mint régen.. De mondjuk ennél másféle érzések is kavarognak most bennem..
Annyira félek, hogy Harry-vel találkozni fogok. De mi lesz akkor ha nem fogják elfogadni a jegyeket, vagy mi lesz ha agyonnyomnak az " őrült fanok " ?. Ideges vagyok, mert mi lesz akkor ha a színpadra is felhívnak, vagy magukkal majd hátra Adison miatt ? Úr isteeen . 
Mindig megmertem tenni az első lépést de ez most  nehezebb.. Hiszen nem egy egyszerű tini srácról van szó , hanem Harry Styles-ről.

- A.D. kérdezhetek valamit ? - dadogtam.
- Igen persze.
- Mi lesz akkor ha felhívnak a színpadra Zayn-ék ? Vagy majd a színpad mögé ? 
- Hát akkor felmegyünk a színpadra, és a színpad mögé -  Mondta majd rám kacsintott.

~~~~~

- Hen valamit el kell mondanom. - Mondta kis idő múlva. 
- Na kivele -Mondtam idegesen.
- Háát .. izéé..
- Mondjad már A.D. A jegyek nem érvényesek? gondoltam a legrosszabbra. 
- Nem te buta. Tudod.. Na..
- Nagy levegő Adison és bökd már kii ! - ordítottam.
- V.I.P színpadra szóló jegyeket szereztem - mondta elhadarva 
- Tessék ? és elhűlve lefehéredtem..



2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Úgy látom megfogadtad a tanácsomat mivel sokat javultál viszont hibáid még vannak, de majd idővel szerintem bele jössz :D
    a rész pedig jó lett...kíváncsi vagyok h mi lesz a koncerten...de milyen szerencsések már h VIP jegyük van o.O irigylem őket xD
    siess a kövivel és ha van kedved nézz be hozzám is

    VálaszTörlés
  2. Rendben : ) Már a tiedet el is olvastam :) Nagyon jó rész lett:) Hát én is örülnék ha V.I.P jegyeim lennének :)

    VálaszTörlés