2012. augusztus 27., hétfő

Nos meg is hoztam a következő részt egy kis késéssel : ) Remélem ez is elnyeri majd a tetszéseteket, bár ez sem lett valami túl hosszú, de ezt döntsétek el ti : ) Jó olvasást :) Ja és igen ez még mindig Henriett szemszöge , de ígérem majd lesz olyan is , hogy másnak a szemszögével írom majd meg a történetet :) : $  

"Akkor menj el a jegyeiddel egyedül"


- Hogy micsoda? Neked elment az eszed A.D. ! - háborogtam.
- Most miért kapod fel a vizet? Zayn adta és én nem akartam azzal megbántani, hogy visszautasítom ezeket a  jegyeket !  - ordította . 
- Tudod mit A.D? Akkor menj a jegyeiddel egyedül ! - mondtam, és kimentem a szobámból majd jól bevágtam az ajtót magam mögött.
Pedig mondta hogy ő direkt nem csinál ilyen nagy cirkuszt.. Tudja így is , hogy majd meg vet az ideg erre meg " V.I.P " jegyeket szerez. Már sokkal fontosabb neki Zayn mint én. De mit is vártam ? Azt hittem, hogy majd ugyanaz az A.D. marad mint régen ? Azt hittem, hogyha majd beszélt tárgya lesz akkor ugyanaz az Adison Limet marad kit még oviban ismertem meg ? . Megváltozott. Zayn miatt változott meg..!  
De tényleg ezt szeretném ? Azt, hogy mindennap szomorúnak lássam, és lehet , hogy így elveszíteném, márpedig nekem ő már olyan mintha a testvérem lenne, és biztos, hogy egyedül nem fog elmenni a koncertre ismerem már. De ha nem megy el akkor nem fog találkozni Zayn-nel ezt pedig nem engedhetem meg. Istenem miért pont nekem adtál ilyen nehéz választásokat ?? 
De én neki ennyivel tartozom. Hisz mindig mellettem volt, és van is. Ennyit megérdemel..
Beszaladtam a házba és felfutottam a lépcsőn. Már messziről hallottam, ahogy A.D. szipog.
Benyitottam.. Nagy levegő Henriett és kérj bocsánatot..

- A.D. Sajnálom.. - Mondtam neki, és leültem az ágyra mellé. Láttam, hogy a telefon már a kezében van és Zayn-nek írt üzenet éppen . Kikaptam a kezéből a telefont és betárcsáztam Zayn számát..
Most tényleg beszélni fogok Zayn Malikkal ? Jézusoom csak ne dadogjak. Szerencsére csak 4 csengés után vette fel, aminek nagyon örültem, hisz volt egy kis időm lenyugodni, és átgondolni a dolgokat.

- Hello Itt Zayn Malik -szólalt meg tárgyilagos hangon. Gyerünk nagy levegő és..
- Szia Zayn Hen vagyok A.D. barátnője .
- Szia . Mi az történt valami Adison-nal ? - kérdezte aggódva. 
- Nem dehogy csak a koncert miatt hívtalak fel. 
- Már Adison mondta, hogy nem jön.- Mondta szomorkásan.
- Változott a terv Zayn..
- Tessék ? milyen terv? - kérdezte összezavarodva.
- A lényeg csak az, hogy megyünk a koncertre.. 

~~~~~
Kis idő múlva.

- Hahó Zayn itt vagy ? . 
- Komolyan beszélsz Hen? - kérdezte vidáman
- Igen. 
- Akkor most le is teszem.. Szia Hen, most nagyon felvidítottál..
- Szia Zayn . 

- Te miről beszélsz ? kérdezte A.D. szipogva a telefon lerakása után.
- Arról, hogy ma ONE DIRECTION-os koncerte megyünk. 
- Nem leszek kész időben .. Már 20:40 van . 
- 5 perces sminket tudok amivel káprázatosan fogsz majd kinézni - kacsintottam rá . 
- Felőlem.- mondta A.D. felcsatoltam a haját és elkezdtem sminkelni. Egy kicsit én is izgultam , de az eredmény szerintem jó lett, igaz 10 percig tartott. 
- Na kész vagy ? - kérdeztem izgatottan . 
- Nem nagyon . - válaszolta flegmán. 
Megfordítottam lassan és ezt mondtam : 
- Én a szemeidben mást látok - nevettem. 
- Hen.. Ez szupii lett ! visította a tükörképének.
- Mondtam - dicsekedtem. 
- De most már elkéne indulni nem gondolod? - kérdezte.
- De menjünk .. Várj egy kis parfüm. - mondtam. 
20 : 55 mutatott az óra így hívtam gyorsan egy taxit . Becsüccsentünk majd a söfőrnek bemondtam a címet. 
- Annyira izgulok - mondtam.
- Én is Hen.. Én is - mondjuk éreztem rajta, ahogy remeg. Kis idő múlva végre megérkeztünk a helyszínre.. A bejáratnál kígyózva állt a sor, felülre pedig ki volt írva hogy, One Direction kivilágítva. A.D.-vel kiszálltunk, kifizettem a taxit és aztán a bejárat előtt álló kidobó sráchoz mentünk. 
- Ott a sor vége hölgyeim - Duruzsolta. 
- Színpadra szóló V.I.P. jegyeink vannak. - Dicsekedett A.D. 
- Hadd nézzem azokat a jegyeket.. 10 percig vizsgálta a jegyeket de hallottam, hogy az őrült rajongók kezdenek idegesek lenni.. 5 perc múlva végre vissza adta a jegyeinket..

- Rendben hölgyeim . Jó szórakozást . - morogta.
A nyakunkba kaptunk egy V.I.P kártyát és egy zöld karperecet, míg mások csak sárgát viseltek. Kicsit büszke voltam A.D.-re , hogy így össze tudta hozni. . Majd a szemem a nagy csarnokra esett. Hallottam, hogy már odabent dübög a zene, és sikít a többi ember.. Mindenfele folyosó volt és egy nagy ajtó. 
- És most mi legyen ? - kérdeztem tőle.
- Azt mondta Zayn a nagy ajtónál fog várni 21:05 perckor pontosan - mondta nevetve.
- De nem 21:00 kor kezdődik a koncert? - kérdeztem elhűlve
- Nem, fellép előttük egy banda. Zayn szervezte így, hogy lehessen velem egy kis időt..-  Milyen aranyos gondoltam. 
-És mennyi az idő ? - kérdeztem nézelődve.
- 21:04 . Hen basszus. - mondta A.D.
- Igen ? - nézelődtem jobbra , balra.
- Előre figyelj.. -  és belemart a karomba..
- Héé ez fájt.. - Majd a szemem abba az irányba esett, ahova A.D. mondta.. Leesett állal néztem ahogy Zayn Malik, Louis Tomlinson társaságával közeledik felénk.. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése