2012. augusztus 28., kedd

Nos itt is van a következő rész. Mint látom nem nagyon kommentelgettek. De majd lesz ez jobb is , addig is itt a másik rész, ha még kiváncsi rá valaki. Még mindig Henriett szemszöge.. Jó olvasást :) 

" Ott állt Harry Styles teljes életnagyságban "




- Úr isten A.D.. - súgtam neki. 
Már egy méterre sem voltak tőlünk, és akkor elénk értek. 
- Szóval te vagy Adison barátnője ? - kérdezte Zayn.
- Igen.- mondtam mosolyogva.
- Örülök, hogy végre élőben is megismerhetlek.- mondta mosolyogva Zayn
- Én pedig Louis Tomlinson vagyok . - mosolygott Louis. - De hívj csak Lou-nak - Mondta nevetve..
- Rendben "Lou " 
- Te sosem változol - Nevetett Zayn.
-Nos ha megengeditek bemutatnám a barátnőmet . Szólalt meg A.D. - Henriett Farkson  - mondta komolyan
- Te vagy Mr. Farkson lánya? kérdezte döbbenten Lou. - Már elküldtük neki a demónkat de még nem válaszolt rá, és nem tudod , hogy miért nem nézte még meg ? -  kérdezte csibész mosollyal.
- Egyébként igen , Mr. Farkson lánya vagyok, vagyis voltam.- válaszoltam rekedten.. Miért lyukadunk ki mindig apámhoz ? .
- Hogy érted, hogy voltál? - kérdezte Lou értetlenül..
- Úgy hogy apám 2 hónapja meghalt, és gondolom ezért nem tudta meg nézni a demótokat. - válaszoltam nyersen. Pár néma másodperc után Louis megszólalt
- Sajnálom. Ha tudtam volna..
- Nem semmi baj. De nem gondoljátok , hogy beljebb kéne menni ? - kérdeztem Zayn felé nézve, mivel az őrült fanok már befele tolódtak..
- Igazad lehet - nevetett. 
Zayn megfogta A.D. kezét és előttünk haladtak.
- Most hova megyünk ? - kérdeztem Louis-tól amikor egy folyosóra értünk.. a sok vezetékben nem egyszer botlottam meg..
- Ahol a fiuk vannak.. Erre a szóra ledermedtem- Nyugi Harryt még sminkelik .. mondta nevetve
- Hány ember tud erről . . ? - kérdeztem idegesen.. 
- Mindenki kivéve Harry . - mondta és elnevette magát.
Hát ez remek. Úgy látszik nem csak A.D. a pletykás..

~~~~~

- Zayn te tényleg dohányzol ? - kérdeztem kis idő múlva..
- Néha szoktam. De miért kérdezed ? - válaszolta nevetve
- Hát tudod nem nagyon hiszek az újságoknak..
- Legalább ezt nem találták ki.. - nevetett Zayn
- Hé Louis, hol találom a mosdót? - kérdeztem és éreztem, hogy elvörösödöm. 
- Egyenesen és jobbra - Mutatott egy folyosóra.. - Itt megvárlak.. ajánlotta fel..
Muszály volt pár percre elgondolkoznom .. Nagy nehezen megtaláltam a mosdót.. Henriett Farkson szedd  már össze magad , beszéltem a tükörképemnek. Itt a nagy alkalom amire mindig is vártál..
-  Igen ! - mondtam hangosan. majd kiviharzottam a mosdóból. 
Kimentem a mosdóból és lassan végre Louis mellé értem..
- Mehetünk ? - Kérdeztem . 
- Ha te készen állsz - mondta mosolyogva.
Hogy készen állok - e ? az enyhe túlzás. Remeg minden testrészem, a szívem  a torkomban dobog. "Nem "-et akartam mondani de végül is "igen"-t mondtam..

- Készen állok. - mondtam fanyar mosollyal.
- Akkor gyerünk .. - csapta össze a két tenyerét.
Ha nem mondtam még volna, nagyon aranyos és helyes fiú.. Legalább vele tudok nyíltan beszélni és nem is szorongok. 
- Louis nem tudod, hogy hol van A.D ? - kérdeztem
- Zayn-el van biztos..- mondta
- Rendben. - mondtam alig hallhatóan.
- Gyere bemutatlak a többieknek. - Nem harapnak. - mondta nevetve.
- Gondoltam..
Egész úton ami nem volt több 2 percnél, csak tördeltem a kezemet. Hallottam már messziről, ahogy beszélgetnek, elég hangosan. Majd a hangokhoz végre arcok is tartoztak..
Louis-ra néztem, majd körbe pásztáztam a helyiséget. Mindenhol chip-es zacskók, és kólás üvegek voltak.

- Hé fiúk ! . Szólalt meg Louis. De egyikőjük sem fordult erre .. 
- Beszeretném mutatni A.D. barátnőjét , Henriett-et, de a beceneve csak Hen.. mondta hangosabban. Először csak Niall kapcsolt, kíváncsian vizsgálgatott . Azután Liam nézett rám ő már barátságosabban.. 
- Sziasztok .. - Ennyit tudtam csak kinyögni..
- Jéé megérkezett Harold feleségee !-  kiáltott Niall.. - Hol vagy Harry ? 
Istenem ez a nap nem is lehetne ennél rosszabb , gondoltam
- Én Liam vagyok, bár ezt biztos, hogy tudod. - mondta nevetve.
- Igen. - mondtam. hülyét csinálok magamból..
- Gyere ülj le. - mutatott egy kanapéra Louis..
Mondjuk éppen, hogy helyet tudtam szorítani a kanapén. A pulcsik és a lapok között nem nagyon lehetett elférni. Ahogy végre elhelyezkedtem valami nyomott.. Majd rájöttem, hogy Louis-nak készítettem egy karkötőt.. 
Félve néztem rá , majd mind a hármuk engem figyelt.. Éreztem, hogy, ha most megszólalok, vagy valami hülyeséget fogok mondani, vagy dadogni fogok.. Amikor újra Louis-ra néztem furcsa szemekkel vizsgálgatott. 

- Jól vagy ? - kérdezte.
- Persze - mondtam. És meglepődve vettem észre, hogy a hangom normálisan cseng.
- Valami mégsem stimmel -  Mondta Niall. 
Hát az biztos, hogy jó emberismerők, de még rajtam is keresztül látnak ? pedig azt mondják, hogy elég jól titkolom az érzéseimet..
- Nem jól vagyok - motyogtam.. és egy halvány mosolyt is sikerült összehoznom. 
- Na akkor ki vele , miért gyöngyözik a homlokod? - kérdezte Liam.
És ijedten vettem észre, hogy az arcomon verejték cseppek vannak. Kis idő múlva vettem egy mély lélegzetet és belenyúltam a zsebembe..
- Louis ezt neked készítettem - mondtam rekedten.  
- És emiatt izgultál ? - kérdezte nevetve. 
- Ennél sokkal szörnyűbb dolgot is adtak már Lou-nak.  - Mondta mosolyogva Liam. 
- Ez egy karkötő ? - kapta ki Niall Louis kezéből a karkötőt..
- Szerintem hasonlít rá. - Mondtam mosolyogva..
- " Boo Bear " ennek répa illata van.. - mondta Niall komolyan, de a végén elkezdett nevetni.
 Louis megszagolta a karkötőt majd elmosolyodott . 
- Tényleg .. Ezt komolyan kézzel készítetted egyébként ? - Kérdezte Louis. 
- Igen - mondtam nevetve.
Köszönöm szépen , tényleg nagyon tetszik.. Most már legalább van egy kabalám..- nevetett Louis.
- Hát "Boo Bear" a szerencsére neked most szükséged van . - Mondta Niall. 
- Szerintem inkább Niall neked kéne egy kis szerencse, főleg a női ügyekben. - Nevetett Louis. 
- Ha Ha Ha .. - és felkapott Niall egy chipes zacskót, majd majszolni kezdte. 
- Egyébként hogy-hogy 21:30 kor léptek fel ? kérdeztem.. 
- Zayn így intézte.  - és sokatmondó pillantásokat vetett az ajtó irányába, Liam..
Pár percig csönd volt, majd Louis törte meg..
- Jövök eggyel neked Hen.. - mondta nevetve..
- Nekem, de miért ? döbbentem meg. 
- Hogy hoztál nekem egy karkötőt ez szívesség volt.. vagy micsoda.. és én most jövök neked eggyel..- mondta Louis. 

Kicsit gubancosan mondta el ezt a mondatot , de nagyjából megértettem..Az egyetlen dolog amivel boldoggá tudna tenni az az , hogy Harry-t most azonnal idehívnád , de lehetetlen mert őt most "sminkelik".. Minek kell atyám egy férfit " sminkelni " ennyi ideig ?? nem értem..

- "Kész is vagy Harry " ..- hallottam egy idegen hangot..
- Kösz Page..- Hallottam még egy ismeretlen hangot, de felismertem Harry hangját..
- Page a sminkesünk.. - Tudatta velem Niall..
- Értem. 
Ahogy ránéztem az órámra elállt a lélegzetem.. Már 20 perce beszélgetnék a fiukkal? pedig 5 percnek tűnt csak.. Újra ránéztem a fiukra, de ők most az ajtót kémlelték . 
Én is az ajtót kezdtem kémlelni, de biztos voltam benne , hogy valaki jön, így mereven , a kezemet kezdtem el nézni. 
- Hé Boo Bear nem láttad Zayn-t ? már mindenhol kerestem..-  Hallottam egy idegen hangot.. 
Majd végül az ajtóra néztem, és ott állt teljes életnagyságban Harry Styles.. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése